Book a call

Beate Bjørnhom

Hundetrener, atferdskonsulent, massasje- og laserterapaut og Galen Myotherapist

Beate har alltid vært over gjennomsnittlig opptatt av dyr og dyrevelferd. Fikk sin første hund i 2011, ble fort smittet av Linns store engasjement for hunder.
Så var det gjort!

Utdannet seg hos Turid Rugaas Internasjonale Hundetrenerskole i 2012-2013. Ved siden av studiene jobbet hun på hundehotellet hos Mandal Hundesenter. Vært frivillig og satt flere år i lokalstyret til Dyrebeskyttelsen Norge. Dette har gitt henne et solid grunnlag og bygge videre kompetanse på.

I 2017 begynte hun utdannelsen innen hundemassasje hos Nordisk Hundemassasjeskole. Februar 2018 ble hun autorisert hundemassasjeterapaut. Samtidig ble hun i januar 2018 sertifisert laserterapaut fra det Svenska Laser-Medicinska Sällskapet.

I 2019 startet hun en 1,5år lang utdannelse hos verdensledende Galen Myotherapy i England. Hun ble Norges første Galen Myotherapist i mars 2020.

Beate er spesielt interessert i å forebygge problematferd og problem-kropper, samt sammenhengen mellom kropp og atferd.
Brenner for å lære hundeeiere å identifisere tidlige tegn på utfordringer i hundekroppen og behandling hvor hunden har en stemmerett.