Hundeskolen Syd tilbyr hjelp til små og store hundeproblemer.
Vi har fokus på familiehunden, på ønsket atferd, oppdragelse, trening og grensesetting med positive metoder. Vi kombinerer lang erfaring med det nyeste fra forskning. Veldokumenterte og positive treningsmetoder gir varig atferdsendring. Våre strenge etiske retningslinjer sikrer trygghet for deg og din hund.
Slik kan du og hunden sammen få det livet som dere ønsker dere!
​​Linn startet og drev Hundeskolen Syd på deltid fra 2006-2010. Driften ble gjenopptatt da Beate var ferdig utdannet i 2013.
Utdannede hundetrenere fra Turid Rugaas Internasjonale Hundetrenerskole med Hundefag fra høyskole.
Etterutdanning også i Aggresjon og abnormal atferd hos hund.
Autorisert hundemassasjeterapaut, sertifisert laserterapaut, Norges første Galen Myotherapist.
Sertifisert Pet nutrition- og Sertifisert råfòr Spesialist, Diploma i hundeernæring.
Egne hunder, hundehotell, veterinærklinikk og omplassering og fosterhjem for Dyrebeskyttelsen.

Over 25 års samlet erfaring.

Hvem er vi?

Linn M. Hauge

Atferdskonsulent
Fòr og ernæringsrådgiver